سفارش تبلیغ
صبا ویژن


همه روزهایتان عید و همواره عیدهایتان سبز باد - همسفر عشق همه روزهایتان عید و همواره عیدهایتان سبز باد - همسفر عشق


همسفر عشق

عید فطر، روز جشن بازگشت به فطرت و روز چیدن میوه های شاداب استجابت دعا بر شما مبارک باد. در این روز زیبا از همه شما خوبان التماس دعا دارم و امیدوارم این تحول ارزشمند سرآغازی برای کامیابی ها،خوشبختی ها و شادکامی های شما عزیزان باشد.

 

 


با سلام و عرض احترامی خالصانه حضور یکایک شما عزیزان و با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران مقبول درگاه حضرت دوست قرار گرفته باشد،حلول سرشار از معنویت عید سعید فطر، که تجلى اوج یک ماه وارستگى ارزشمند شما و تمامی روزه داران حریم کبریایی رمضان است را به تمامی مسلمین و شیعیان جهان، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

 


آخرین سفره های ضیافت نور برچیده شد و آخرین سوره ها، دعاها، نیایشها و غزلها در اشتیاق معبود خوانده شد ... اشک بیقرارمان دیگر بار باریدن گرفت و از آن حضور بیکران برای یک مهمانی منور رمضانی دیگر وعده خواست، وعده ای سبز برای احساس ترنم زیبای بهار رمضان سالی دیگر و رخصت حضور در میهمانی و ضیافت پر معنویتی دیگر ...


اللهم اهل الکبریا و العظمه
و اهل الجود و الجبروت
و اهل العفو و الرحمة
و اهل التقوى و المغفرة

اسئلک بحق هذا الیوم الذى جعلته للمسلمین عیدا و لمحمد صلى الله علیه و آله ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا، ان تصلى على محمد و آل محمد و ان تدخلنى فى کل خیر ادخلت فیه محمدا و آل محمد و ان تخرجنى من کل سوء اخرجت منه محمدا و آل محمد، صلواتک علیه و علیهم. اللهم انى اسئلک خیر ما سئلک منه عبادک الصالحون و اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون‏.

بارالها، به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.


آمین یا رب العالمین

 

یا علی مدد

التماس دعا




:
نوشته شده در یکشنبه 88 شهریور 29ساعت 9:53 صبح توسط زهرا| |


Design By : Theam.TK